Hajnówka: Zakup i dostawa wielostanowiskowego sprzętu do treningu kardiologicznego oraz aparatu do krioterapii na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce
Numer ogłoszenia: 352658 – 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Doc. Adama Dowgirda 9, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 85 684 26 79, faks 85 684 26 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
- 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wielostanowiskowego sprzętu do treningu kardiologicznego oraz aparatu do krioterapii na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wielostanowiskowego sprzętu do treningu kardiologicznego oraz aparatu do krioterapii z dyszami oraz zapasowym zbiornikiem na ciekły azot, wg załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.15.40.00-4, 33.16.50.00-4, 33.19.70.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty, wymienione w pkt 12 SIWZ
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty, wymienione w pkt 12 SIWZ
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty, wymienione w pkt 12 SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty, wymienione w pkt 12 SIWZ
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty, wymienione w pkt 12 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
1.deklarację zgodności lub Certyfikat CE wydany przez jednostkę certyfikującą (jeżeli dotyczy), Wpis lub Zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2.dla potwierdzenia wymogów określonych w zał. nr 2, do oferty należy załączyć firmowe materiały i informacje (np. katalogi, foldery, opisy, prospekty, fotografie) z potwierdzeniem parametrów technicznych i użytkowych oferowanego sprzętu (na dołączonych materiałach należy podkreślić parametr którego dotyczy z dopiskiem nr poz. w wykazie parametrów technicznych w zał. nr 2), 3. oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia o wyspecyfikowanych w zał. nr 2 parametrach, jest kompletny i po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów (dotyczy pakietu nr 1),
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie w zakresie o jakim jest mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp- według wzoru z zał. nr 6 do SIWZ, 2. oryginał pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, 3. oryginał pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 – Cena – 90
- 2 – okres rekojmi – 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, SP ZOZ w Hajnówce, ul. Doc. Adama Dowgirda 9, 17-200 Hajnówka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SP ZOZ w Hajnówce, ul. Doc. Adama Dowgirda 9, 17-200 Hajnówka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielostanowiskowy system do treningu kardiologicznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00-4, 33.19.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena – 90
- 2. okres rekojmi – 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do krioterapii z dyszami oraz zapasowym zbiornikiem na ciekły azot.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena – 90
- 2. okres rekojmi – 10
- SIWZ
- załącznik-nr-1
- załącznik -nr-2
- załącznik-nr-3
- załącznik-nr-4-umowa
- załącznik-nr-5
- załącznik-nr-6
- pytania i odpowiedzi
- pytania i odpowiedzi 2
- wyniki
- ogłoszenie o udzieleniu zamówienia