Hajnówka, 09.12.2015 r.
Samodzielny Publiczny
Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Doc. Adama Dowgirda 9
17-200 Hajnówka
Tel. 85/ 682 92 42, fax. 85/ 684 26 79
e-mail:spzoz@onet.eu
Znak sprawy 2015/4.8./UK/1
Zaproszenie do złożenia oferty dotyczące udzielenia zamówienia
o wartości nie przekraczającej 30 000 euro.
- Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce zwraca się z prośbą o złożenie oferty na:
- świadczenia usługi serwisu technicznego sprzętu i aparatury medycznej Stacji Dializ,
- utrzymania w ciągłej sprawności technicznej stacji uzdatniania wody na Stacji Dializ oraz wykonanie testów jakości wody uzdatnionej, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu i dokonanie wpisu, stwierdzającego zdatność wody uzdatnionej do użytku, w książce kontroli jakości wody,
zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Wykonawca, musi posiadać kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania umowy.
Aparaty do hemodializy na Stacji Dializ:
- Gambro AK 95 S- 4 szt.,
- Gambro AK 96 – 1 szt.,
- Braun HD-Dialog – 2 szt.,
- Fresenius 4008 B- 1 szt.,
- Fresenius 4008 S- 2 szt.
- II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Orientacyjny termin wykonania zamówienia: od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
III. WYBÓR NAJKORZYTNIEJSZEJ OFERTY.
- 1. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić w trakcie trwania umowy.
- Wykonawca podaje cenę brutto w formularzu ofertowym, zał. nr 1 .
FORMULARZ OFERTOWY JEST INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ UMOWY.
- Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będzie następujące kryterium:
– cena 100%
Z oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą cenę, zostanie podpisana umowa na wykonanie usługi.
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Oferty należy składać do dnia 17.12.2015 r. do godz. 11:00
Pocztą na adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
(Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych)
- Doc. Adama Dowgirda 9, 17-200 Hajnówka
lub elektronicznie: e-mail: spzoz@onet.eu
lub fax. nr 85 684 26 79
Zamawiający prześle uczestnikom postępowania informację o wyniku postępowania.
- Dodatkowych informacji udziela Julita Andrejuk (Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień publicznych) pod numerem tel. 85/682 92 42, fax. 85 684 26 79 pocztą elektroniczną na adres: spzoz@onet.eu.
- WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia w formie oryginałów lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii:
- Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
W załączeniu:
-zał. 1- Formularz ofertowy,
-zał. 2- Projekt umowy.
Zatwierdził Dyrektor SP ZOZ w Hajnówce
Grzegorz Tomaszuk