Hajnówka, dnia 12.06.2015 r.
Samodzielny Publiczny Zakład
Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
ul. Doc. Adama Dowgirda 9
17-200 Hajnówka
Znak sprawy: 2015/4.8/OK/01
Zaproszenie do składania ofert
Zamawiający Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce zaprasza do złożenia ofert na:
Wywóz i utylizację odpadów komunalnych nie segregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w obiektach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.), Kodeksu Cywilnego oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w SP ZOZ w Hajnówce, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro netto.
PAKIET I
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wywóz i utylizacja odpadów komunalnych nie segregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w obiektach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce ul. Doc. Adama Dowgirda 9, 17 – 200 Hajnówka zlokalizowanych w :
LP | Nazwa jednostki organizacyjnej | Gmina, miejscowość | Ulica, numer budynku |
1 | Zespół budynków szpitalnych | Hajnówka | Doc. Adama Dowgirda 9 |
2 | Zakład Pielęgnacyjno Opiekuńczy | Hajnówka | 11 Listopada 20 |
3 | Przychodnia Rejonowa Nr 1 | Hajnówka | Piłsudskiego 10 |
4 | GOZ Białowieża | Białowieża | Puszczańska 2 |
5 | GOZ Narew | Narew | Kościelna 4 |
6 | GOZ Narewka | Narewka | Kolejowa 1 |
w ilości około 1685m3 rocznie.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Lokalizacja 1 Zespół budynków szpitalnych – Hajnówka ul. Doc. Adama Dowgirda 9 .
Pozycja 1. 200301 – niesegregowane odpady komunalne
Podstawienie 1 pojemnika KP7 o pojemności 7,0 m3 w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika.
Odbiór po zapełnieniu pojemnika (średnio co 5 dni) po telefonicznym zgłoszeniu.
Pozycja 2. 200101 – papier i tektura
Podstawianie 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 (+/- 10%) w miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego wcześniej w workach foliowych.
Odbiór dwa razy w tygodniu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu.
Pozycja 3. 200108 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji
Podstawienie kontenera o pojemności 1,1 m3 w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu.
Pozycja 4. 150101 – opakowania z papieru i tektury
Podstawianie 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 (+/- 10%) w miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego wcześniej w workach foliowych.
Odbiór dwa razy w tygodniu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu.
Pozycja 5. 150106 – zmieszane odpady opakowaniowe
Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1m3 (+/- 10 %) każdy miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po napełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu, gromadzonego wcześniej w workach foliowych 120 l w kolorze wskazanym przez Wykonawcę (z wyłączeniem kolorów: czerwony, żółty, niebieski – odpady medyczne).
Odbiór dwa razy w tygodniu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu.
Pozycja 6. 150107 – opakowania inne ze szkła
Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 (+/- 10 %) w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego wcześniej w workach foliowych 120 l w kolorze wskazanym przez Wykonawcę (z wyłączeniem kolorów: czerwony, żółty, niebieski- odpady medyczne).
Odbiór dwa razy w tygodniu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu.
Pozycja 7. 180104 – odpady medyczne nieposiadające właściwości niebezpiecznych
Podstawienie 1 pojemnika KP7 o pojemności 7,0 m3 w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika.
Odbiór po zapełnieniu pojemnika (średnio co 3-4 dni) po telefonicznym zgłoszeniu.
Lokalizacja 2
Zakład Pielęgnacyjno Opiekuńczy – Hajnówka ul. 11 listopada 20.
Pozycja 1. 200301 – niesegregowane odpady komunalne
Podstawienie 1 pojemnika 1,1 m3 w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika.
Odbiór dwa razy w miesiącu po telefonicznym zgłoszeniu.
Pozycja 2. 150101 – opakowania z papieru i tektury
Podstawianie 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 (+/- 10%) w miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego wcześniej w workach foliowych.
Odbiór dwa razy w miesiącu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu.
Pozycja 3. 150106 – zmieszane odpady opakowaniowe
Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1m3 (+/- 10 %) każdy miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po napełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu, gromadzonego wcześniej w workach foliowych 120 l w kolorze wskazanym przez Wykonawcę (z wyłączeniem kolorów: czerwony, żółty, niebieski – odpady medyczne).
Odbiór dwa razy w miesiącu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu.
Pozycja 4. 150107 – opakowania inne ze szkła
Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 (+/- 10 %) w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego wcześniej w workach foliowych 120 l w kolorze wskazanym przez Wykonawcę (z wyłączeniem kolorów: czerwony, żółty, niebieski- odpady medyczne).
Odbiór dwa razy w miesiącu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu.
Lokalizacja 3 Przychodnia Rejonowa Nr 1 – Hajnówka ul. Piłsudskiego 10.
Pozycja 1. 200301 – niesegregowane odpady komunalne
Podstawienie 1 pojemnika KP7 o pojemności 7,0 m3 w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika.
Odbiór dwa razy w miesiącu po telefonicznym zgłoszeniu.
Pozycja 2. 150101 – opakowania z papieru i tektury
Podstawianie 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 (+/- 10%) w miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego wcześniej w workach foliowych.
Odbiór dwa razy w miesiącu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu.
Pozycja 3. 150106 – zmieszane odpady opakowaniowe
Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1m3 (+/- 10 %) każdy miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po napełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu, gromadzonego wcześniej w workach foliowych 120 l w kolorze wskazanym przez Wykonawcę (z wyłączeniem kolorów: czerwony, żółty, niebieski – odpady medyczne). Odbiór dwa razy w miesiącu po telefonicznym zgłoszeniu.
Pozycja 4. 150107 – opakowania inne ze szkła
Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 (+/- 10 %) w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego wcześniej w workach foliowych 120 l w kolorze wskazanym przez Wykonawcę (z wyłączeniem kolorów: czerwony, żółty, niebieski- odpady medyczne). Odbiór dwa razy w miesiącu po telefonicznym zgłoszeniu.
Lokalizacja 4 Gminny Osrodek Zdrowia w Białowieży ul. Puszczańska 2.
Pozycja 1. 200301 – niesegregowane odpady komunalne
Podstawienie 1 o pojemności 1,1m3 (+/- 10 %) w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i odbiór raz w miesiącu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu.
Lokalizacja 5 Gminny Ośrodek Zdrowia w Narwi ul. Koscielna 4.
Pozycja 1. 200301 – niesegregowane odpady komunalne
Podstawienie 1 o pojemności 1,1m3 (+/- 10 %) w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i odbiór raz w miesiącu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu.
Lokalizacja 6 Gminny Ośrodek Zdrowia w Narewce ul. Kolejowa 1.
Pozycja 1. 200301 – niesegregowane odpady komunalne
Podstawienie 1 o pojemności 1,1m3 (+/- 10 %) w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i odbiór raz w miesiącu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu.
Pakiet II
Pozycja 1. 15 01 10* – opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone
Odbiór raz w miesiącu po telefonicznym zgłoszeniu.
Odpad gromadzony w kontenerze i w workach foliowych w kolorze wskazanym przez wykonawcę (z wyłączeniem kolorów: czerwony, żółty, niebieski- odpady medyczne).
PAKIET III
Pozycja 1. 19 09 05 – nasycone lub zużyte żywice jonowymienne
Odpad zgromadzony w workach foliowych i metalowych beczkach, odbiór w uzgodnionym terminie.
1.3. Wykonawca oświadcza, iż posiada zezwolenie właściwego organu do świadczenia usług w zakresie objętym przedmiotem umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
1.4. Formularz cenowy określa szacunkowe wielkości przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ.
1.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
1.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
2.1.Płatność zostanie dokonana przelewem w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT.
2.2. Za dzień zapłaty rozumie się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
2.3. W przypadku przekroczenia terminu płatności, Wykonawca ma prawo do naliczenia odsetek zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.1. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
3.2. Usługa będzie realizowana w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami w oparciu o aktualnie obowiązujące akty prawne:
– Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. – Prawo ochrony środowiska /t.j. Dz.U.2013.1232 z późn. zm./.
-Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r.o odpadach /t.j. Dz.U.2013.21 z późn. zm./.
3.3. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania odebranych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21).
3.4.Wykonawca będzie realizował umowę na podstawie bieżących ustaleń z Zamawiającym, na podstawie zgłoszenia Zamawiającego. Zgłoszenia mogą być dokonywane w formie pisemnej, faksem na nr …………… lub mailem na adres …………………………….. Wykonawca umożliwi składanie zgłoszeń w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. od ….. do ….. .
- Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów z miejsca ich tymczasowego składowania w terminie 1 dzień roboczy od dnia otrzymania zgłoszenia, o którym mowa w pkt. 3.4.
- Wykonanie usługi Zamawiający każdorazowo potwierdza w „Karcie pracy” wystawianej przez Wykonawcę.
- Karta pracy zawiera informacje potrzebne do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy (w szczególności: datę wykonania usługi, ilość i wielkość opróżnionych pojemników na odpady).
- Wraz z odbiorem odpadów od Zamawiającego Wykonawca staje się ich posiadaczem i przejmuje wszelką odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami, zgodnie z art. 27 ust. 3 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r., poz. 21, z późń. zm.).
- Opis sposobu przygotowania, miejsce i termin złożenia oferty.
4.1.Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej SIWZ.
4.2.Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej kopercie w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Doc. Adama Dowgirda 9, 17-200 Hajnówka w sekretariacie do dnia 22 czerwca 2015 r. do godziny 1200. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami trwale spiętą należy umieścić w zapieczętowanej kopercie opatrzonej danymi Wykonawcy oraz napisami:
„Wywóz i utylizację odpadów komunalnych nie segregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w obiektach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce”
Nie otwierać przed 22 czerwca 2015 r., godz. 1210”
- Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 czerwca 2015 r., o godz. 1210, w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 125 – Administracja.
- Sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
6.1. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości, związanych z SIWZ lub sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania faksem pod numer 85/6842679, bądź pisemnie pod adres: 17-200 Hajnówka ul. Doc. Adama Dowgirda 9.
6.2. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem i SIWZ nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert Treść wyjaśnienia zostanie, bez wskazania źródła zapytania, ogłoszona na stronie internetowej Zamawiającego.
7.Wykaz wymaganych od Wykonawcy dokumentów
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
- wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 1,
- wypełniony i zaparafowany projekt umowy – zał. nr 2,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Wykonawca przedłoży zezwolenia lub zezwolenie (decyzję) właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21),
- złożyć aktualne pozwolenie na odbiór odpadów.
Wszystkie decyzje i zezwolenia musi posiadać Wykonawca nawet jeżeli część zamówienia będzie realizował podwykonawca, z wyłączeniem sytuacji gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz.907 ze zm.).
- pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika.
Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając zakres zamówienia zawartego w załączniku nr 1
9.1.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami i ich znaczeniem:
CENA – 100 %,
Oceny będą dokonywane w następujący sposób :
wartość brutto oferty najtańszej
wartość punktowa = wartości brutto oferty badanej x 100 x 100%
9.2.Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 100, uzyska ją oferta o najniższej cenie brutto. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
9.3.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
- Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi, w sposób określony w pkt 8 SIWZ, o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zawrze ponadto informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru na swojej stronie internetowej.
10.2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
10.3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do stawienia się w siedzibie Zamawiającego we wskazanym przez niego terminie w celu podpisania umowy. Nie stawienie się umocowanego do podpisania umowy przedstawiciela Wykonawcy we wskazanym terminie traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy i skutkować będzie konsekwencjami przewidzianymi w kodeksie cywilnym.
- Możliwości dokonywania zmian postanowień przyszłej umowy:
11.1 Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyłączeniem sytuacji przewidzianej w pkt 1- 4:
1) Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie zgodnie z warunkami SIWZ wyłącznie na skutek:
- a) zaistnienia możliwości obniżenia cen (zmiany korzystne dla Zamawiającego – promocje, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy),
- b) w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, od dnia wejścia jej w życie, przy czym zmianie uległyby wyłącznie kwoty jednostkowe brutto, w takim przypadku kwoty netto produktu będącego przedmiotem umowy nie uległyby zmianie.
- c) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- d) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
– jeżeli powyższe zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówieniu przez Wykonawcę co wykaże on bezspornie w swoim wniosku do Zamawiającego.
2) W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym zmiany adresowe, zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp., przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do zmian podmiotowych.
3) W przypadku niewyczerpania ogólnej ilości przedmiotu umowy w okresie, na jaki umowa została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego o czas określony, nie dłuższy jednak niż kolejne 3 miesiące.
4) W przypadku zmiany polegającej na zamianie jeszcze niewykorzystanej ilości metrów sześciennych w poszczególnych pozycjach Pakietu , przewidzianych niniejszą umową, na inną pozycję z tej umowy, która została już wykorzystana, z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie. Zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.[1]
11.2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do złożenia na piśmie wniosku o zmianę postanowień zawartej umowy wraz z przedstawieniem zaistnienia okoliczności o których mowa w ust. 1.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
- Załącznik nr 2 – Projekt umowy,
- Załącznik nr 3 – Formularz cenowy
Załączniki stanowią integralną część oferty.
Zatwierdził Dyrektor SP ZOZ w Hajnówce
Grzegorz Tomaszuk